lørdag 12. juni 2010

Nytt arbeidsrom...

Vårt nest siste prosjekt i huset har vært arbeidsrommet. Jeg har fått et eget hobbyhjørne som jeg er KJEMPEfornøyd med.. Alt er nysparklet, nymalt, og vi har lagt nytt gulv, sydd nye gardiner og tapetsert en kontrastvegg med magnoliatapeten til Cole & Son som jeg har siklet på i lang tid ... Jeg liker å ha tingene orgainsert (selv om det ikke alltid ser slik ut), og denne arbeidsplassen har endelig gitt meg muligheten til å samle og organisere alle hobbytingene mine på en plass og ikke minst HVER for seg!
Resultatet ble rimelig bra
                          

Arbeidspulten fra IKEA som er satt sammen av Vika Fagerlid ben og Vika Gruvan bordplate, er perfekt for oppbevaring!!



4 kommentarer:

  1. Så fint du har fått det!

    Og hei forresten! Fant deg først når jeg såg at noen kom til bloggen min fra bloggen din... Legger deg inn på siden min sporenstreks, må jo følge med familien :-)

    SvarSlett
  2. Og forresten, burde ikke denne bloggen hete FRU Fryd???

    SvarSlett
  3. Jo takk! endelig er jeg også blitt blogger.. :)
    Jo kansje jeg må bytte til Fru Fryd i stedet:) :)

    SvarSlett
  4. Så fin blogg, Ane! Og arbeidsrommet/hjørnet ditt ser såå koselig ut! :-) Gleder meg til å følge deg på bloggen. Klem Mari

    SvarSlett